Известие

Collapse
No announcement yet.

моля помогнете не пали 146ти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • моля помогнете не пали 146ти

    не пуска ток до бензиновата помпа,на газ са6то не пали ремаците са добре,сменях релетата отпред,гледах бу6оните всико е наред,батерията пада за 1 ве4ер,кода на клю4а понякога негасне,не пуска ток кам бобините на сфе6тите те са добре на Бош ама на 50000км. на ком като се зака4и няма гре6ки,имам самнения в имобилайзера.
    който е ве6т го умолявам да си каже мнението.
    AR 146ti-на части,AR 156 1.8 TS ex,BMW e30 for fun,AR 146 jtd-ex,Manta-project,AR 155 на части,AR 145 на части,AR 147 Ducati Corse

  • #2
    Диагностиката не е наред нещо, бягай при бате Бобо..намира се в София..пиши в търсачката Екстрийм тунинг
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
    Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

    Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

    Comment


    • #3
      ами аз сам от смолян а този бобо кадее,
      AR 146ti-на части,AR 156 1.8 TS ex,BMW e30 for fun,AR 146 jtd-ex,Manta-project,AR 155 на части,AR 145 на части,AR 147 Ducati Corse

      Comment


      • #4
        София
        Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


        EX`146 2.0 TD
        EX`146 2.0 16v TS

        Comment


        • #5
          Re: моля помогнете не пали 146ти

          Първоначално публикувано от maxisexy
          не пуска ток до бензиновата помпа,на газ са6то не пали ремаците са добре,сменях релетата отпред,гледах бу6оните всико е наред,батерията пада за 1 ве4ер,кода на клю4а понякога негасне,не пуска ток кам бобините на сфе6тите те са добре на Бош ама на 50000км. на ком като се зака4и няма гре6ки,имам самнения в имобилайзера.
          който е ве6т го умолявам да си каже мнението.
          здрасти баце,1во свещи на 50хилки са си баяджа и 2ро до тях ходили ток ако не виж бобина,комутатор а може и имобилайзер.

          Comment


          • #6
            мерси колеги,аз бях до тук сега е при един уж добар майстор на тоците в окрага пак да видим ко 6е каже, могат да истрият темата ако искат на6тъ хора модераторите или както е там мноооо гооооляяяяямо благодаряяяя
            AR 146ti-на части,AR 156 1.8 TS ex,BMW e30 for fun,AR 146 jtd-ex,Manta-project,AR 155 на части,AR 145 на части,AR 147 Ducati Corse

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от maxisexy
              мерси колеги,аз бях до тук сега е при един уж добар майстор на тоците в окрага пак да видим ко 6е каже, могат да истрият темата ако искат на6тъ хора модераторите или както е там мноооо гооооляяяяямо благодаряяяя
              Първо напиши какво и е било на колата,и тогава ще я заключиме
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                бъдете колегиални и споделяйте

                Comment


                • #9
                  имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснато
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
                  Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
                  Alfa Romeo 145 1.4 16v
                  BMW 520i E39

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ALFA155Ts
                    имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснато
                    имаш право може

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от galinves71
                      Първоначално публикувано от ALFA155Ts
                      имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснато
                      имаш право може
                      не наистина звучи адски малоумно обаче при мене филма беше на 145цата ми боксера сменяхме спирачна помпа и помня ли що бяхме извадили акум. и после като го сложихме и се охълцах вартя ключа и не ще да запали ...... и така цял ден мъки и накрая този човек ми го каза това нещо и аз щях да му се изсмея щото наистина звучи много тъпо ред на закачане като го закачиш по реда които ти казвам и ще запали ..... и от няма на каде направих тая схема и запали та за това пробваи .... +- ,-+ както доиде не помня вече
                      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
                      Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
                      Alfa Romeo 145 1.4 16v
                      BMW 520i E39

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ALFA155Ts
                        Първоначално публикувано от galinves71
                        Първоначално публикувано от ALFA155Ts
                        имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснато
                        имаш право може
                        не наистина звучи адски малоумно обаче при мене филма беше на 145цата ми боксера сменяхме спирачна помпа и помня ли що бяхме извадили акум. и после като го сложихме и се охълцах вартя ключа и не ще да запали ...... и така цял ден мъки и накрая този човек ми го каза това нещо и аз щях да му се изсмея щото наистина звучи много тъпо ред на закачане като го закачиш по реда които ти казвам и ще запали ..... и от няма на каде направих тая схема и запали та за това пробваи .... +- ,-+ както доиде не помня вече
                        изобщо даже нее тъпа идея тези нови мотори гарнирани с 1тон електроника са способни на всякакви магарии,както на 1комп му трябва ЮПИЕС за резервно захранване така и колата в случая алфа която е бъкана с електронни датчици и трябва също живец

                        Comment


                        • #13
                          ами не палеше бях я окапал в една локва яко преди време не я карах цяла зима и сега немога да я запаля благодаря ви мноо колеги ше пробвам итова
                          AR 146ti-на части,AR 156 1.8 TS ex,BMW e30 for fun,AR 146 jtd-ex,Manta-project,AR 155 на части,AR 145 на части,AR 147 Ducati Corse

                          Comment


                          • #14
                            измерил ли си си акомулатора колко ток има - ако е по- малко от 10 волта - ще има да чакашда запали - друго също възможн е датчик на холл
                            alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте Колеги. За нещестие и аз имам сходен проблем. В събота си купих една 146. След първоначалната смяна на какви ли не консумативи си мислех, 4е съм приключил с разходите и сега следва удоволсвието, но не би.

                              Четири дена безупречна работа и днес сутринта изненада. Сутринта се опитах да запаля и не ще. Има ток по таблото, фарове, аларма и чистачки, но не развърта и това е - край. Все едно е умряла моята красавица.

                              Принципно като я купих, човека от къщата ме предупреди, че нещо не са читави клемите и наистина са си поклеясали малко, но нали все пак има ток.

                              Звучи ли Ви като нещо малко или....? Btw, на таблото индикацията за code си гасне нормално след няколко секунди като дам на контакт.

                              Моля дайте акъл и надежда, че сърцето ми се къса.
                              Alfa Romeo 146 TS 1.4 '98 + ГИ Stefanelli

                              Comment

                              Working...
                              X